Looking For Anything Specific?

Header Ads

"Έχω μια ιδέα" Άννα Παπαϊωάννου

"Έχω μια ιδέα" Άννα Παπαϊωάννου



"Έτσι ξεκινάει μια ιδέα,
απ' το τίποτα!"


Κι έτσι ξεκινάει κι αυτή η ιστορία.
Όλοι έχουμε ιδέες... μα πόσοι από εμάς τολμάμε να τις κάνουμε πράξη;
Πόσοι κατεβάζουμε ιδέες από το "εργοστάσιο" του μυαλού μας και τις λέμε δυνατά;
Υποψιάζομαι πως μόνο τα παιδιά τολμούν τέτοιες πράξεις.
Να κατεβάζουν ιδέες, να τις λένε φωναχτά και να τρέχουν να τις κάνουν πράξη!
Ίσως και κάποιοι παππούδες να τολμούν να ακολουθήσουν τις ιδέες των παιδιών.
Αλλά για να μην είμαι εντελώς άδικη, νομίζω τελικά πως και οι μεγάλοι κατεβάζουν καμιά φορά καλές, πολύ καλές, ίσως και τέλειες ιδέες!


"Έχω μια ιδέα" Άννα Παπαϊωάννου


Το "έχω μια ιδέα" είναι ένα βιβλίο αφιερωμένο στις ιδέες.
Στις ιδέες που κατεβάζουν κυρίως τα παιδιά και για τον κόσμο τους αυτές οι ιδέες είναι οι πιο φανταστικές. Εκείνες που αξίζουν προσοχή και ενθάρρυνση!
Γιατί όχι άλλωστε;

Η Άννα Παπαϊωάννου δεν θα μπορούσε να μας μιλήσει και 
να μας ζωγραφίσει τις ιδέες  με καλύτερο τρόπο!
"Έχω μια ιδέα λοιπόν" κι από δω και πέρα λέω κι εγώ να κάνω πράξη ότι ιδέες κατεβάζω... 
κι ας μην είμαι πια παιδί.

Το "έχω μια ιδέα" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις keybooks!


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια