Looking For Anything Specific?

Header Ads

Small talk with Jessica


Η Τζέσικα ανήκει στους νέους του χώρου συγγραφής παιδικών βιβλίων με μόλις δύο απίθανες ιστορίες, "Το μυστικό ταξίδι μου ...χωρίς την πιπίλα!" και "Το μυστικό ταξίδι ...χωρίς την πάνα!", που όμως ήδη έχουν τραβήξει τα βλέμματα των γονιών! Τα βιβλία της κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Key Books και εμείς πάμε να την γνωρίσουμε λίγο καλύτερα.


Τα θέματα των βιβλίων σου είναι επηρεασμένα από την καθημερινότητα με το παιδάκι σου. Να αναμένουμε παράλληλα νέες ιστορίες;

Τα πρακτικά προβλήματα της καθημερινότητας ( όπως η εξάρτηση από τη πάνα και τη πιπίλα η απλά η περίοδος προσαρμογής χωρίς αυτά ) ήταν η αρχική έμπνευση όπως πολύ σωστά αναφέρεις, αλλά συνδυάστηκε με το ενδιαφέρον μου για τη σημασία των φάσεων αυτών και της ψυχοσεξουαλικής ανάπτυξης που τα συνοδεύει (όπως περιγράφουν οι παιδοψυχίατροι) και με τη δική μου προσωπική πεποίθηση πως το καλύτερο εργαλείο και βοήθημα για τα παιδιά αυτής της ηλικίας είναι η ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης και της ανεξαρτησίας μέσα από το παιχνίδι και τη ανεξέλεγκτη ίσως φαντασία! Είμαι σε σκέψη για το επόμενο βιβλίο, έχω δύο ιδέες και δεν μπορώ να αποφασίσω ακόμα ποιά να ξεδιπλώσω στις σελίδες ενός νέου βιβλίου...

Είσαι άνθρωπος με καλλιτεχνικές ανησυχίες και ασχολήσε με πολλά και διαφορετικά πράγματα. Τι σε κέρδισε μέχρι τώρα περισσότερο και πως τα συνδυάζεις όλα αυτά, παράλληλα και με την μητρότητα;

Πέρασα από πολλές δημιουργικές φάσεις επαγγελματικά (αρχιτεκτονική και διακόσμηση, κοσμήματα και κατασκευές ) και η κάθε μία μου έδωσε ικανοποίηση... καθώς και πολλά χόμπι επισης που έδωσαν τεράστιο κέφι και χαρά. Δυστυχώς δε μπορώ να λειτουργήσω χωρίς δημιουργία αλλά δε θεωρώ τον εαυτό μου "τρελό καλλιτέχνη" όσο και να είναι ρομαντικό! Είμαι βαθιά οργανωτικός και πρακτικός χαρακτήρας, για αυτό και πάντα ασχολήθηκα μ αυτό που λέμε εφαρμοσμένες τέχνες. Στα πρώτα χρόνια του παιδιού μου αφιερώθηκα αρκετά, θάλεγα σχεδόν αποκλειστικά μαζί του, αλλά πλέον στήνω σιγά σιγά την επαγγελματική μου υπόσταση ξανά... Αλλά ακόμα με τέτοιο τρόπο ώστε να μη μου απορροφά όλη την ενέργεια και το χρόνο. Φαντάζομαι σε λίγο θα έχει και εκείνος άλλες ασχολίες και τότε θα αφιερωθώ πιο εντατικά στη δουλειά πάλι.

Με τι ασχολήσε αποκλειστικά αυτό το διάστημα και ποια τα σχέδιά σου για το μέλλον;

Με τα βιβλία και ακίνητα, πράγματα πολύ ενδιαφέροντα και δημιουργικά πάλι, αλλά με λιγότερο αγχος και πιεστικό πρόγραμμα. Το όνειρά μου, καλή ερώτηση και ακόμα την αναθεωρώ! Αλλάζουν σίγουρα ανάλογα με την εποχή και περιμένω, όπως πολύς κόσμος, να δούμε πως θα εξελιχθεί η κατάσταση στην Ελλάδα για να πάρω αποφάσεις για επόμενες κινήσεις.

Τι θα ήθελες να πεις στους νέους γονείς;

-Να διαβάσουν σχετικά καλά βιβλία πολύ πριν έρθει το παιδί -γιατί μετά δε θα έχουν χρόνο. Σύντομα στη σελίδα μου στο facebook θα αναρτήσω μια λίστα επιλεγμένων βιβλίων για όσους ενδιαφέρονται. -Να μην ακολουθούν κάποια θεωρία 100% φανατικά και εμμονικά, γιατί όλες έχουν πράγματα να πάρεις και πράγματα να απορρίψεις. Αλλά να συνθέσουν τη θεωρία που τους ταιριάζει μετά από έρευνα και σκέψη. -Να συμβουλεύονται τους σωστούς ειδικούς. -Να αφιερώνουν ποιοτικό χρόνο με τα παιδιά τους, με παιχνίδι, φαντασία, βόλτες. Να τα κρατήσουμε μακρυά από τάμπλετ, κινητά και οθόνες όσο μπορούμε. Θα ζήσουν όλη τους τη ζωή έτσι, σαν παιδιά χρειάζονται άλλα ερεθίσματα. -Το σημαντικότερο είναι σαν γονείς να έχουμε λύσει "κάπως" τα προβλήματα μας (αυτά που κληρονομήσαμε και εμείς σαν παιδιά) ώστε να έχουμε την ικανότητα να δώσουμε απλόχερα βλέμμα αγάπης, έκφραση συναισθημάτων, σωστά όρια και αίσθημα ασφάλειας στα παιδιά μας.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια