Looking For Anything Specific?

Header Ads

Αυτό το βιβλίο θα αυτοκαταστραφεί σε 20 λεπτά, της Χαράς Χρυσάφη

Όχι πες μου, όταν διαβάζεις αυτόν τον τίτλο τι νιώθεις; Ποιό το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό;
Εγώ σκέφτηκα ...εάν δεν το τελειώσω σε 20 λεπτά, κινδυνεύω;
Με τις πρώτες σελίδες κι όλας, με είχε πιάσει το στομάχι μου. Η Χαρά δεν μασάει τα λόγια της σε αυτό το βιβλίο.

Αυτό το βιβλίο θα αυτοκαταστραφεί σε 20 λεπτά, της Χαράς Χρυσάφη, εκδόσεις Ελκυστής, BookLoverGR


Λέει αλήθειες, μεγάλες αλήθειες που η νεολαία του σήμερα θέλει να εκφράσει, νιώθει και ταυτίζεται νομίζω απόλυτα. Ίσως να σου δίνει την αίσθηση θυμού, απογοήτευσης, αγανάκτησης ...αλλά παράλληλα μέσα από το συνονθύλευμα της τρελής, και πολλές φορές φαινομενικά ανούσιας καθημερινότητας, η Χαρά θέλει να δώσει μία πιο θετική ματιά, να σε παρακινήσει να πάρεις στα χέρια σου τα πράγματα, μη περιμένοντας κανέναν και τίποτα. Να σου δώσει τα φτερά που ίσως να νομίζεις ότι δεν έχεις. Να σου δώσει κίνητρο, σαν να σου λέει, επ σήκω και κουνήσου, μην γίνεσαι μαριονέτα κανενός.

Το βιβλίο ίσως να μην αυτοκαταστράφηκε σε 20 λεπτά, όπως λέει ο τίτλος, αλλά σε εμένα μέσα μου κάτι καταστράφηκε, έσπασε, παρά μόνο για να ανα-δημιουργηθεί όμως κάτι νέο. Ίσως μέχρι την τελευταία σελίδα να βλέπεται κι εσείς τα πράγματα με μια πιο αισιόδοξη ματιά.

Το βιβλίο της Χαράς θα το βρείτε στις εκδόσεις Ελκυστής.
Την Χαρά μπορείτε να την ακολουθήσετε στην σελίδα της στο facebook.




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια