Looking For Anything Specific?

Header Ads

"Το κορίτσι που αγαπούσε τα βιβλία" της Βίβιαν Μάρκου

Το συγκεκριμένο βιβλίο ήρθε στα χέρια μου ως δώρο στην γιορτή μου, από μία πολύ πολύ καλή μου φίλη, φυσικά με την σχετική αφιέρωση στο εσώφυλλο!
"Μόλις το είδα, εσένα σκέφτηκα", μου είπε.
"Κι εγώ το είχα βάλει στο μάτι", της είπα.
Βλέπετε, όταν έχεις τόσο καλούς φίλους που σε ξέρουν, δεν μπορείς να περιμένεις τίποτα λιγότερο!

"Το κορίτσι που αγαπούσε τα βιβλία" της Βίβιαν Μάρκου Εκδόσεις Ψυχογιός BookLoverGR
Έχει πολύ πλάκα αυτό το βιβλίο σας λέγω!


Εκτός του τίτλου, που σαφώς καταλαβαίνετε το γιατί μας τράβηξε την προσοχή, υπάρχει και κάτι άλλο περίεργο... η συγγραφέας, η Βίβιαν Μάρκου. Πρόκειται για ψευδώνυμο Αθηναίας εκδότριας! Οκ! Δεν το έχω ξανασυναντήσει προσωπικά σε βιβλίο.
Γιατί να θέλει η Αθηναία εκδότρια να κρατήσει την ανωνυμία της;
Μήπως πρόκειται για βιογραφικό βιβλίο;
Μήπως γράφει μερικές αλήθειες;
Μόνο η ίδια θα μπορούσε να μας απαντήσει. Δεν αναφέρει πουθενά τίποτα τέτοιο. Η μόνη σημείωση που υπάρχει στο οπισθόφυλλο, μετά την περίληψη...

"Ένα διασκεδαστικό ερωτικό μυθιστόρημα 
γύρω από τον χώρο τον εκδόσεων, τους συγγραφείς, 
τα βιβλία και όσους τα αγαπάνε."

Προσωπικά, δεν συνηθίζω να επιλέγω βιβλία με χιουμοριστικά στοιχεία. Η πλειοψηφία που έχει πέσει στα χέρια μου, μου είναι περισσότερο αδιάφορα. 
Το συγκεκριμένο όμως, πραγματικά μου κράτησε πολύ καλή παρέα και γέλασα μέχρι δακρύων! Έχει ένα χιούμορ που βγαίνει αβίαστα. Ρολάρει πολύ όμορφα μέσα στην ιστορία. 

Η Δήμητρα Κορίνη είναι "το κορίτσι που αγαπούσε τα βιβλία". Η καριέρα της στον κόσμο των εκδόσεων είναι γεμάτη περιπέτειες, γκάφες και έρωτα!
Παράλληλα, μας αφήνει να κρυφοκοιτάξουμε για λίγο στον κόσμο των εκδόσεων... 


Πρόκειται για ένα ανάλαφρο ανάγνωσμα που θα σας διασκεδάσει και θα περάσετε όμορφα την ώρα σας! 
Θα το βρείτε στις εκδόσεις Ψυχογιός!


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια