Looking For Anything Specific?

Header Ads

Small talk με την Βαρβάρα Σεργίου

Βαρβάρα Σεργίου

Είναι χαρά και τιμή μας εδώ στο Booklover να ερχόμαστε σε προσωπική επαφή με συγγραφείς, εικονογράφους και γενικά ανθρώπους γύρω από το "βιβλίο" και να συνομιλήσουμε μαζί τους. Ένα κομμάτι μας τους γνωρίζει τους περισσότερους ήδη μέσα από τα βιβλία τους αλλά και τα social media! Σήμερα φιλοξενούμε την Βαρβάρα Σεργίου, μια νέα συγγραφέας στον χώρο της φανταστικής λογοτεχνίας.


1~ Είσαι από τις λίγες, αν όχι η πρώτη, Κύπρια συγγραφέας που καταπιάνεται με την θεματολογία του φανταστικού στην λογοτεχνία, ξεφεύγοντας από τα πιο συνηθισμένα θέματα άλλων Κύπριων συγγραφέων. Πως προέκυψε αυτή η επιλογή κι αν θες γιατί αυτή η επιλογή;

Με αργά μεν βήματα αλλά σταθερά,  η Φανταστική λογοτεχνία στην Κύπρο άρχισε  να ανθίζει και να αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο.  Το αναγνωστικό κοινό του είδους του Φανταστικού πράγματι είναι περιορισμένο χωρίς αυτό να μειώνει την ποιότητα των έργων Κύπριων συγγραφέων γιατί γνωρίζουν ήδη ότι όσοι ασχολούνται και είναι λάτρεις της λογοτεχνίας του φανταστικού είναι πολύ απαιτητικοί ζητώντας να συγκλονίζουν την ψυχή τους, να ξεφεύγουν από τα τετριμμένα κάνοντας τους αυστηρούς κριτές. Η επιλογή μου να υπηρετήσω το φανταστικό προέρχεται από την βαθιά αγάπη μου προς αυτό το είδος. Είτε αφορά επιστημονική φαντασία , είτε τρόμου, επικής φαντασίας και ότι άλλο μπορεί να περικλείει το ευρύ είδος της φανταστικής λογοτεχνίας. Σκέφτομαι, και μέσα μου βαθιά πάντα γνώριζα ότι δεν είχα κάνει εγώ την επιλογή προς την φανταστική λογοτεχνία, αλλά το ίδιο το φανταστικό με επέλεξε να το εκπροσωπήσω. Υπάρχουν πρωταγωνιστές, απόκρυφα, μυθικά πλάσματα και ιστορίες φαντασίας που πρέπει να ειπωθούν, που περιμένουν ανυπόμονα την στιγμή της αποκάλυψης τους όπου θα μοιραστούν με τους αναγνώστες την δική τους αλήθεια. Να αποκτήσουν επιτέλους υπόσταση!

2~ Ποιος συγγραφέας Έλληνας, Κύπριος ή του εξωτερικού, είναι έμπνευσή σου;

Είναι πάρα πολλοί οι συγγραφείς που αγαπώ. Όταν δεν γράφω, διαβάζω πολύ. Είμαι φανατική λάτρης των φυσικών βιβλίων χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχω και πολλά ebook.  Έμπνευση μου μπορεί να είναι όλοι γιατί  όλα τα βιβλία και όλοι οι συγγραφείς προσφέρουν έμπνευση και σίγουρα έχουν κάτι να δώσουν από την ψυχή του συγγραφέα στον αναγνώστη.

3~ Πες μας λίγα λόγια για την «Έκπτωτη Θεά», ποια είναι; Τι θέλει να πετύχει; Ποιες οι δυνάμεις της Θεάς; Τι/Ποιά είναι η Έκπτωτη Θεά για εσένα;

Η  Λίζα είναι η Έκπτωτη Θεά, μια νεαρή ενήλικας, μία συνηθισμένη κοπέλα, που ζει κάτω από την καταπίεση της αυστηρής και καταπιεστικής της μάνας. Η Λίζα γνωρίζει τον Έκτορα, και τότε αρχίζει η αφύπνιση τους καθώς κανείς από τους δυο δεν θυμούνται τις προηγούμενες αναγεννήσεις τους,  το κοινό τους πεπρωμένο και την κατάρα που τους συνδέει.  Οι δύο τους έχουν θεϊκή υπόσταση, η Λίζα είναι η Θεά Σαμμανή και ο Έκτορας είναι ο πιστός στρατηγός της Βικά, μίσος άγγελος και μισός δαίμονας. Οι δυο τους κατέληξαν στην γη ως ‘έκπτωτοι’, μετά από ένα Επικό Μεγάλο Πόλεμο για την επικράτηση της Μαγείας στον κόσμο των θνητών. Η Σαμμανή είναι η Θεά της φύσης, της μαγείας και του Σαμανισμού η οποία μάχεται ενάντια στον Δαίμονα Ταβαέτ. Ο κάθε ήρωας του βιβλίου είναι ένα κομμάτι της ψυχής μου. Στο βιβλίο υπάρχουν σκηνές από τελετή Σαμανισμού η οποία έχει στοιχεία και συμβολισμούς για την εν λόγω αρχαία μορφή λατρείας και φιλοσοφίας. Ο κάθε ήρωας για τον κάθε αναγνώστη μπορεί να ερμηνευτεί διαφορετικά γι αυτό το λόγο δεν θέλω να παρασύρω τους φίλους αναγνώστες που θα διαβάσουν ή έχουν διαβάσει το βιβλίο αναφέροντας τι συμβολίζει ή εκπροσωπεί για μένα η Σαμμανή και οι υπόλοιποι ήρωες.

4~ Από πού εμπνεύστηκες για την συγκεκριμένη ιστορία, υπήρξαν πηγές από άλλα βιβλία ή μέσα;

Η έμπνευση μου για το συγκεκριμένο βιβλίο είναι η μανία μου για συνεχή έρευνα και η περιέργεια μου για την αρχαία μορφή λατρείας, τον Σαμανισμό. Διάβασα αρκετά ιστορικά βιβλία και έρευνες για την συγκεκριμένη φιλοσοφία και εντυπωσιάστηκα. Διαπίστωσα ότι ακόμα και σήμερα αυτή η αρχαία φιλοσοφία υπάρχει σε αρκετούς πολιτισμούς όπου οι Μεγάλοι Μάγοι, οι Σαμάνοι θεωρούνται ως ανώτεροι άνθρωποι οι οποίοι έχουν καταφέρει να ενωθούν με την Θεά τους έχοντας νικήσει το θάνατο και γίνονται ένα με τη Φύση χαρίζοντας τους ΄δυνάμεις΄.  Μου κέντρισε τόσο πολύ το ενδιαφέρον που ήθελα απλά να το ερευνήσω όλο και περισσότερο και να γράψω γι αυτό. Έτσι και η ιστορία μου άρχισε να ξεδιαλύνεται στο μυαλό μου και οι λέξεις να τρέχουν στον υπολογιστή.

5~ Γνωρίζω πως θα γίνει τριλογία και σύντομα θα βγει το δεύτερο μέρος της ιστορίας. Αν μπορούσες να μας αποκαλύψεις κάτι για την συνέχεια, τι θα ήταν αυτό; Πού βρίσκουμε την «Έκπτωτη Θεά» στο δεύτερο μέρος;

Πολύ σωστά, το δεύτερο μέρος θα εκδοθεί σύντομα. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη γιατί ξέρω ότι οι φίλοι της Θεάς ανυπομονούν. Δεν μου αρέσουν τα ‘spoiler’ και δεν θέλω να πω πολλά, όμως σίγουρα το δεύτερο βιβλίο πρόκειται για ένα μυθιστόρημα πολλών σελίδων το οποίο όπως και το προηγούμενο, περιέχει σύμβολα, μηνύματα, δράση, μυθικά πλάσματα και πολλή φαντασία. Εύχομαι να αρέσει εξίσου και να ξεπεράσει το πρώτο βιβλίο.

6~ Γνωρίζω πως ζωγραφίζεις. Συνδυάζεις την ζωγραφική με τις ιστορίες σου; Σκέφτεσαι να εικονογραφήσεις ίσως μελλοντικές σου ιστορίες;

Χαίρομαι πολύ για την ερώτηση σου και φυσικά η απάντηση στην ερώτηση αν σκέφτομαι να εικονογραφήσω μελλοντικές μου ιστορίες είναι ένα μεγάλο ΝΑΙ! Επίσης η εικονογράφηση της Έκπτωτης Θεάς είναι ένας στόχος που θα ήθελα κάποια στιγμή να εκπληρωθεί.

7~ Τι μουσική σου αρέσει να ακούς και πως περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου, όταν δεν συγγράφεις;

Η μουσική είναι πάντοτε καθημερινή μου ανάγκη. Μπορώ να ακούσω τα πάντα, όμως συνήθως επιλέγω να ακούσω metal, rock, gothic και φυσικά κλασσική μουσική. Στον ελεύθερο μου χρόνο, ο οποίος είναι ελάχιστος, μου αρέσει να διαβάζω και να ζωγραφίζω.

8~ Κάτι που θα ήθελες να μοιραστείς με τους αναγνώστες;

Καταρχήν θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την υπέροχη συνέντευξη! Όσον αφορά τους φίλους αναγνώστες θα ήθελα να τους ευχαριστήσω για το χρόνο τους να διαβάσουν την συνέντευξη και να τους παροτρύνω να αγαπήσουν το είδος της Φανταστικής Λογοτεχνίας!



Βαρβάρα σε ευχαριστώ θερμά για τον χρόνο σου και την επικοινωνία! Ευχόμαστε κάθε επιτυχία στην συγγραφική σου πορεία!

Την Βαρβάρα Σεργίου μπορείτε να την ακολουθήσετε στα παρακάτω social media, ενώ το νέο της βιβλίο "Έκπτωτη Θεά" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πηγή.

Ένα αντίτυπο του βιβλίου θα κληρωθεί για έναν τυχερό μας αναγνώστη! Περισσότερα εδώ.

Βαρβάρα Σεργίου: facebook ~ wixsite ~ wordpress ~ ebook



Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια