Looking For Anything Specific?

Header Ads

"Το Αγγελάκι που έλαμψε ξανά" του Άγγελου Ραυτόπουλου

"Το αγγελάκι που έλαμψε ξανά" είναι το πρώτο παιδικό βιβλίο του πρωτοεμφανιζόμενου και πολλά υποσχόμενου συγγραφέα Άγγελου Ραυτόπουλου. Ένα βιβλίο που μιλά για το υπέροχο δώρο της φιλίας. Το κείμενο τρέχει σε μορφή ποιήματος, γεμάτο αισιοδοξία και μελωδία.

"Το αγγελάκι που έλαμψε ξανά" του Άγγελου Ραυτόπουλου BookLoverGR

Τρία ζωάκια βοηθούν το αγγελάκι μας ώστε το χαμόγελο να λάμψει ξανά στα χείλη του και στα χείλη όλων των παιδιών. Άλλωστε τι πολυτιμότερο αγαθό, από αυτό της φιλίας. Όταν δεν είσαι σίγουρος για τι και το πως και νιώθεις μόνος, φτάνει να είσαι αισιόδοξος, να εμπιστευτείς και να μοιράζεσαι με φίλους.
Τότε όλος ο κόσμος γίνεται πιο φωτεινός, όπως το πρόσωπο και η ψυχή του κάθε παιδιού.

"Το αγγελάκι που έλαμψε ξανά" του Άγγελου Ραυτόπουλου BookLoverGR

"Το αγγελάκι που έλαμψε ξανά" του Άγγελου Ραυτόπουλου BookLoverGR

Η εικονογράφηση της Χριστίνας Μπιλμπίλη είναι τόσο όμορφη και λεπτή, με ζωντανά καθαρά χρώματα.

Αξίζει να σημειώσω την ποιότητα της βιβλιοδεσίας και το χαρτί που έχει χρησιμοποιηθεί. Είχα καιρό να πιάσω στα χέρια μου χαρτί που να μου θυμίζει ακουαρέλας. Το ιδανικότερο για παιδικό βιβλίο.


Ο Άγγελος μας παραχώρησε μία μικρή συνέντευξη για να τον γνωρίσουμε λίγο καλύτερα και μας μίλησε για το πως ξεκίνησε την συγγραφή, αλλά και τα μελλοντικά του σχέδια.


1. Έχεις σπουδάσει βιομηχανική πληροφορική. Κάτι εντελώς παράταιρο από την συγγραφή. Πως επέλεξες να ασχοληθείς και ιδιαίτερα με παιδικό βιβλίο;

Πράγματι έχω σπουδάσει κάτι εντελώς διαφορετικό με το αντικείμενο της συγγραφής παιδικών βιβλίων. (Αγαπημένα μου βιβλία «Ο Αλυσοδεμένος ελέφαντας» του Μπουκάι και το «Μια κάμπια πολύ πεινασμένη » του Eric Carle). Αγαπώ από μικρός τα παιδικά παραμύθια και τα αγαπώ για έναν βασικό λόγο. Στον κόσμο αυτό των παραμυθιών όλα είναι δυνατά, ακόμα και τα ποιο απίθανα πράγματα. Άλλωστε νιώθω ακόμα παιδί και πολλοί φίλοι μου, μου το επιβεβαιώνουν καθημερινά πως ο τρόπος που σκέφτομαι είναι πολλές φορές παιδικός. Για να μην πλατειάζω, ξεκίνησα να γράφω παιδικά παραμύθια, με βασικό ερέθισμα την εμπειρία μου στην πώληση βιβλίων σε γνωστή αλυσίδα βιβλιοπωλείων στην Ελλάδα. Βλέποντας οι εκδοτικοί οίκοι τι προωθούν, με ώθησε στο να ξεκινήσω να σκέφτομαι πώς θα έγραφα εγώ ένα παιδικό βιβλίο. Και έτσι έγινε! Πρέπει βέβαια να αναφέρω και την πολύτιμη βοήθεια που έλαβα από την φίλη και εικονογράφο μου Χριστίνα Μπιλμπίλη για την σύνθεση και ολοκλήρωση του πρώτου παιδικού μου βιβλίου.

2. Η ιστορία σου μιλά για την φιλία. Τι ρόλο έχει παίξει, παίζει, η φιλία στην ζωή σου;

Το να έχεις φίλους θεωρώ είναι ευλογία! Ανθρώπους που σε καταλαβαίνουν και έστω μετά από πολλά χρόνια μη επικοινωνίας ή και καθημερινής επικοινωνίας πάντα βρίσκονται στο πλευρό σου. Έχω πολλούς «γνωστούς», πολλές «παρέες», και γενικά ανθρώπους όπου για διαφορετικούς λόγους εκτιμώ, αλλά ΦΙΛΟΥΣ έχω λίγους και καλούς. Θα έλεγα, για ένα μικρό παιδί, είναι σημαντικό να ξέρει πως εκεί έξω δεν είναι όλοι οι άνθρωποι εχθροί ή απειλητικές φιγούρες . Υπάρχει ελπίδα, αρκεί να τους δείξουμε την σωστή εμπιστοσύνη. Και να διδάσκουμε στα παιδιά μας τον τρόπο με τον οποίο εμπιστευόμαστε έναν συνάνθρωπο. Ένας καλός φίλος μπορεί εύκολα να σου δώσει μια απάντηση την κατάλληλη στιγμή αλλά και να σε βοηθήσει για το παραμικρό όπου ενδεχομένως να σε προβληματίζει. Χωρίς την φιλία ενδεχομένως να μην υπήρχε η ανταλλαγή απόψεων και η εξέλιξη μας. Η φιλία είναι σημαντική, πόσο μάλλον για τους μικρούς μας φίλους!

3. Θα ήθελες να μας μιλήσεις για την μικρή Ιωάννα, την πηγή έμπνευσής σου;

Χα…. αυτή η ερώτηση νομίζω είναι η αγαπημένη μου. Ιώαννα, ένα πλάσμα γεμάτο εκπλήξεις. Είναι η κόρη της Χριστίνας Μπιλμπίλη, εικονογράφου του παιδικού μου βιβλίου. Είναι η αδυναμία μου. Αυτό το κορίτσι κάθε φορά όπου το επισκέπτομαι σπίτι της, μου παρουσιάζει και έναν καινούργιο δικό της μαγικό κόσμο. Είναι αναμφισβήτητα το «φάρμακο» μου για να μπορώ να «αντέχω» την καθημερινότητα και να ελπίζω για ένα πανέμορφο ειρηνικό αύριο. Άλλωστε πρέπει να ομολογήσω πως η μικρή μου Ιωάννα επίσης είναι και ένας λόγος όπου ήθελα και να γράψω και θέλω να συνεχίσω να γράφω παιδικά βιβλία. Είναι η δική μου ελπίδα για το αύριο!

4. Σαν πρώτη επαφή με τον χώρο της συγγραφής και των εκδόσεων, πως σου φάνηκε και ποια τα σχέδιά σου για την συνέχεια; 

Η πρώτη μου επαφή με τον χώρο της δημιουργίας και έκδοσης του βιβλίου θα έλεγα ήταν πραγματικά ευχάριστη. Ένα υπέροχο ταξίδι γεμάτο όμορφες εκπλήξεις. Κάθε φορά που συνθέτω ένα παιδικό παραμύθι μαθαίνω και εγώ κάτι από αυτό. Είτε για τον εαυτό μου είτε για ανθρώπους όπου συνεργάζομαι! Μια πρωτόγνωρη εμπειρία όπου σίγουρα θα επιδιώξω να ξανά βιώσω σύντομα. Άλλωστε το επόμενο παιδικό μου παραμύθι είδη βρίσκεται σε διαδικασία προετοιμασίας. Ένα παραμύθι με ένα νέο ήρωα. Αλλά δεν θα σας πως παραπάνω λεπτομέρειες για να σας αφήσω σε αγωνία! 


Για το βιβλίο

Ένα παιδικό βιβλίο των εκδόσεων Bookberries Publishing και του Συγγραφέα Άγγελου Ραυτόπουλου είναι εδώ να σας διδάξει πως η φιλία είναι σημαντική στη ζωή των ανθρώπων. Ένα παραμύθι απευθυνόμενο στο παιδικό κοινό ηλικίας 3 έως 6 ετών, «εμποτισμένο» με θετική διάθεση! Μπορούν Πεταλούδα, Σπουργιτάκι και Πυγολαμπίδα να βοηθήσουν ένα νέο φίλο για τον πιο σημαντικό σκοπό; Ως ανταπόδοση το Αγγελάκι δίνει μια ευχή σαν μυστικό, τα παιδάκια όλου του κόσμου να έχουν ένα φυλαχτό, το όμορφο, το ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ.

Συγγραφέας: Άγγελος Ραυτόπουλος
Εικονογράφηση: Χριστίνα Μπιλμπίλη
Εκδόσεις: Bookberries Publishing


Για τον συγγραφέα Άγγελος Ραυτόπουλος

Γεννήθηκε και έζησε στη Μελβούρνη της Αυστραλίας  τα πρώτα οχτώ χρόνια της ζωής του. Το 1996 μετακόμισε με την οικογένειά του στον τόπο καταγωγής του, την όμορφη Λευκάδα, στο χωριό Άγιος Πέτρος.
Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στη Βιομηχανική Πληροφορική του ΤΕΙ Καβάλας και βρίσκεται σε εξέλιξη το Μεταπτυχιακό του στη Διοικητική Επιστήμη και τα Πληροφοριακά Συστήματα.
Αγαπάει τη φωτογραφία και τη δημιουργική γραφή. Λατρεύει τα παιδιά και η φαντασία του μεγαλουργεί όταν μοιράζεται σκέψεις μαζί τους.
Όνειρο του να δημιουργήσει ακόμη πολλά παραμύθια για τους μπόμπιρες και τις νεράιδες της ζωής του.
Τον συγγραφέα μπορείτε να τον βρείτε στην προσωπική του σελίδα https://www.facebook.com/AggelosRaftopoulosTales/




Για την εικονογράφο Χριστίνα Μπιλμπίλη

Κατάγεται από την Νέα Πέραμο Καβάλας και έχει τελειώσει τη Σχολή Γραφιστικής στο Κρατικό ΙΕΚ Καβάλας.
Εργάστηκε στο παρελθόν ως σχεδιάστρια σε αρχιτεκτονικό γραφείο.
Αγαπάει να εκφράζεται μέσα από την ζωγραφική της και να δοκιμάζει διάφορες τεχνικές.
Ως μονογονεϊκή οικογένεια, έχει αφοσιωθεί στην ανατροφή της τρίχρονης κόρης της με την αγάπη και την στήριξη των γονιών της.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια