Looking For Anything Specific?

Header Ads

Ημερολόγιο 2021 - Καλύτερα Γίνεται

Ήρθε η περίοδος που αναζητώ το νέο μου ημερολόγιο για το νέο έτος. Και αυτό το ημερολόγιο ήρθε από την μαμά μου. Ομολογώ δεν θα μπορούσε να κάνει καλύτερη επιλογή για εμένα από αυτό! 


Ημερολόγιο 2021 - Καλύτερα Γίνεται
Καλύτερα Γίνεται, Δρ Νάνσυ Μαλλέρου,
272 σελίδες

Αν ένα πράγμα μάς έμαθε η προηγούμενη χρονιά είναι να μη θεωρούμε τίποτε δεδομένο. Η μόνη σταθερά που έχουμε είναι η φλόγα μέσα μας και το μόνο μας χρέος είναι να την προφυλάξουμε, να τη γιγαντώσουμε και να τη μοιραστούμε απλόχερα με τους άλλους.

Αυτό είναι εσωκεντρισμός!

Φέτος θέλω η επιτυχία σας να ακουμπήσει την ψυχή σας, 
η ευτυχία σας να είναι σε όλα τα επίπεδα, 
η αίσθηση ικανοποίησης να σχετίζεται με το ποιοι πραγματικά είστε και 
οι πράξεις σας να τιμούν την ψυχή σας και 
να συνεισφέρουν σε ένα καλύτερο σήμερα και αύριο για εσάς και τους άλλους. 

Νομίζω ότι η λέξη του 2020 ήταν «αβεβαιότητα». 
Και το αντίδοτο στην αβεβαιότητα είναι η πνευματική δύναμη.

Γι’ αυτό σχεδίασα το φετινό ημερολόγιο σαν ένα μικρό θησαυροφυλάκιο 
πνευματικής ανύψωσης και αφύπνισης. Κάθε μήνας είναι ένα έναυσμα 
για να διευρύνετε το πνεύμα σας, να ενισχύσετε τη δύναμη της θέλησής σας, 
να ακονίσετε την ενεργητικότητά σας και να ενεργοποιήσετε την εσωτερική σας δύναμη για να δημιουργήσετε μια ζωή που αξίζει να τη ζείτε! 

Δεν είστε μόνοι σας και σίγουρα…

Καλύτερα Γίνεται

Δρ Νάνσυ Μαλλέρου


Στην αρχή του κάθε μήνα υπάρχει ένα κείμενο έμπνευσης για να σου δώσει την ώθηση που χρειάζεσαι ενδεχομένως, βάζοντας στόχους, μα και ερωτήσεις από την Δρ Νάνσυ Μαλλέρου για να απαντήσεις. Όπως για παράδειγμα, "Είναι η τωρινή μου προοπτική πραγματικά δική μου ή την έχω κληρονομήσει από την οικογένεια και τις μέχρι τώρα συναναστροφές μου;"

Για να γίνει ακόμη πιο ενδιαφέρον, σχεδόν σε κάθε σελίδα θα βρεις ένα μικρό κείμενο έμπνευσης, όπως τα παρακάτω:


"Μην ακούτε αυτούς που σας λένε ότι κάτι δεν γίνεται. 

Απλώς δεν έχετε βρει ακόμη τον τρόπο."

"Δώσε σημασία στις ανασφάλειές σου.

Δεν είναι εδώ για να σε πτοήσουν,

αλλά για να σου δείξουν πού χρειάζεσαι βελτίωση."


Περνώντας τους τελευταίους μήνες δοκιμάζοντας νέα projects, όπως τον 'πίνακα έμπνευσης' που έφτιαξα στον τοίχο του δωματίου μου, διαβάζοντας βιβλία όπως τα "ζήσε όπως η γάτα" του Garnier Stephane και "η σχολή των Θεών" του Elio D'Anna, αυτό το ημερολόγιο από εκδόσεις Πεδίο ήρθε στην καταλληλότερη στιγμή!

Κάτι μου λέει ότι θα χρησιμοποιηθεί περισσότερο ως (ας το ονομάσω) 'ημερολόγιο αυτοβελτίωσης', παρά 'ημερολόγιο-να-δω-τι-έχω-να-κάνω-αύριο".

Όπως και να έχει, ό,τι κι αν μας επιφυλάσσει το μέλλον, είμαστε εδώ για να το αντιμετωπίσουμε κοιτώντας το στα μάτια. Και μετά από αυτήν την τόσο δύσκολη χρονιά, θέλω να πιστεύω πως τα καλύτερα έρχονται! 




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια