Looking For Anything Specific?

Header Ads

Χωρίς Πρόσωπο του Stefan Ahnhem

Το Χωρίς Πρόσωπο είναι το πρώτο βιβλίο του συγγραφέα Stefan. Άλλος ένας Σουηδός συγγραφέας στα μυθιστορήματα crime.
Κέρδισε το Βραβείο Crimetime για το μυθιστόρημα της χρονιάς το 2005 και μέχρι σήμερα έχει εκδοθεί σε οκτώ γλώσσες. Από τις εκδόσεις Διόπτρα κυκλοφορεί και το δεύτερο βιβλίο του Ένατος Τάφος.

Χωρίς Πρόσωπο του Stefan Ahnhem εκδόσεις Διόπτρα

Αυτό το βιβλίο στην αρχή με αποπροσανατόλισε. Ευτυχώς είχα την φίλη που μου το σύστησε για να το διαβάσω, να μου πει ...συνέχισέ το, μην το σταματήσεις, η συνέχεια επιφυλάσσει εκπλήξεις. Όχι ότι θα το άφηνα ποτέ στην μέση, άλλωστε μου είχε κινήσει ήδη το ενδιαφέρον με την πλοκή του. Αλλά, σου δίνει την εντύπωση πως η λύση βρίσκεται στις πρώτες σελίδες και αναρωτιέσαι στις επόμενες τί θα μου δώσει;

Η δομή που έδωσε ο Stefan στο βιβλίο είναι εξαιρετική και πανέξυπνος ο τρόπος αφήγησης. Οι ανατροπές πολλές. Νομίζεις πως ξέρεις ποιός είναι ο θύτης, άλλωστε από τα στοιχεία που σου δίνει είναι σχεδόν ξεκάθαρο. Αλλά τελικά, έπεσα προσωπικά κι εγώ στην παγίδα, αυτή των στερεότυπων που έχουμε δημιουργήσει εμείς σαν κοινωνία. Έπεσα έξω...

Στο μυθιστόρημά του, διαπραγματεύεται την ανεξέλεγκτη πλέον έξαρση της βίας στα σχολεία. Πολλές φορές, με δραματικές επιπτώσεις. Μόνο που ο Stefan μας δείχνει τις επιπτώσεις και στην μετέπειτα ενήλικη ζωή των τότε εφήβων. Ο ένας φόνος διαδέχεται τον άλλον, όλοι παλιοί συμμαθητές... κάποιος είναι ο δολοφόνος, αλλά γιατί το κάνει αυτό;
Το σίγουρο ότι διαβάζετε απνευστί!



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια