4 νέα βιβλία για την βιβλιοθήκη μου

 Το καθιερωμένο ραντεβού κάθε χρόνο, η Έκθεση Βιβλίου στο Πασαλιμάνι 

4 νέα βιβλία για την βιβλιοθήκη μου. BookLoverGR

Μια βιβλιογιορτή στην καρδιά του Πειραιά και ευκαιρία να δεις από κοντά νέες εκδόσεις, νέες επανεκδόσεις, να θυμηθείς παλαιότερα διαμαντάκια, μα να ανακαλύψεις και καινούρια!
Εδώ μοιράζομαι το τι επέλεξα φέτος ...δύσκολη επιλογή... Ήθελα πολλά ακόμη!
Πείτε μου γνώμες, εντυπώσεις, εάν έχετε διαβάσει κάποιο ή τις δικές σας επιλογές!
Θα έχετε καταλάβει ότι ο Backman είναι από τους αγαπημένους μου σύγχρονους συγγραφείς. 
Όσοι έχετε πέσει σε περίοδο που δεν ξέρετε τι να διαβάσετε, πάρτε ένα βιβλίο του Backman.
Τον χαρακτηρίζω ως ο σύγχρονος παραμυθάς για ενήλικες.
Κάποια στιγμή θα συμπληρωθεί η συλλογή.
Για την συγκεκριμένη ιστορία θα χρειαστώ αρκετά χαρτομάντηλα...


Εμ τώρα ...έπρεπε!
Πού πας χωρίς ολίγον (ή πολύ) Stephen King!
Να το ξεκινήσω βράδυ ή δεν θα κλείσω μάτι;;
Υ. Γ. Άλλη μια συλλογή που κααααποια στιγμή θέλω να ολοκληρώσω


Όπα! Εδώ, έχουμε κάτι νέο για εμένα. 
Πρώτη φορά που θα διαβάσω τον Benjamin.
Κάτι στην περίληψη του μου έκανε κλικ. 
Μια ιστορία που εξελίσσεται ένα καλοκαίρι μετά το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, 
στην αγγλική ύπαιθρο.
Βιβλιοπρόταση από το super team που αντιπροσωπεύει 
για 4η χρόνια τις Εκδόσεις Κλειδάριθμος στην έκθεση.
Έλα Κάλλη, αυτό είναι για εσένα. Πως να πω όχι;


Last but not least ...δεν χρειάζονται συστάσεις εδώ!
Το μόνο που θα πω, πως η επιμέλεια από τις Εκδόσεις Καρακώτσογλου είναι εξαιρετική!



Πήγατε στην έκθεση ή όχι ακόμη;;


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια