4 νέα βιβλία για την βιβλιοθήκη μου

Και που λέτε, σήμερα στο βιβλιοπωλείο ήμουν η μόνη που δεν είχα πάει για σχολικά.
Και εκείνη την ώρα είχε πραγματικά αρκετό κόσμο και όλοι με ένα χαρτάκι στο χέρι με λίστα. Βρήκα ημέρα θα μου πείτε, μιας και σήμερα η πρώτη ημέρα της νέας σχολικής χρονιάς και όλα τα σχολεία είχαν αγιασμό.
 
Καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδιά, εκπαιδευτικούς και γονείς.

Εγώ έφυγα με 4 βιβλία... τούβλα θα έλεγα καλύτερα... Τα είχα βάλει στο μάτι καιρό και είναι από αυτά που τα θέλω να τα έχω στη βιβλιοθήκη μου. Σαν προίκα ένα πράγμα, από εξαιρετικές εκδόσεις.

4 νέα βιβλία για την βιβλιοθήκη μου


 
"Το φάντασμα της όπερας", του Γκαστόν Λερού. Φυσικά από τα top αγαπημένα μου έργα, πρέπει να έχω δει την ταινία άπειρες φορές και είχα την τύχη να παρακολουθήσω το μιούζικαλ όταν είχε έρθει πρώτη φορά στην Ελλάδα! Ντροπή μου, δεν έχω διαβάσει το βιβλίο ακόμη! Ε και να το




"Μόμπι Ντικ", του Χέρμαν Μέλβιλ. All time classic εμβληματικό σε μια υπέροχη έκδοση φυσικά έχω δει την ταινία πολλές φορές, αλλά δεν το έχω διαβάσει.



 
"Η Θεία Κωμωδία", του Δάντη Αλιγκέρι. Η συγκεκριμένη έκδοση περιλαμβάνει την πρωτότυπη εικονογράφηση του Γκουστάβ Ντορέ και πάνω από 2800 επεξηγηματικές υποσημειώσεις Ε ναι, δεν θα πέρναγε απαρατήρητη!



"Οι Στυλοβάτες της Γης", του Κεν Φόλετ. Έχω διαβάσει αρκετές κριτικές για το συγκεκριμένο, μου έχει κινήσει την περιέργεια, το ίδιο και ο συγγραφέας. Δεν είχα παρατηρήσει ωστόσο, ότι το συγκεκριμένο βιβλίο είναι 1153 σελίδες




Φυσικά κάνω σαν μικρό παιδί που ήρθαν τα δώρα Χριστουγέννων...
Και τώρα πείτε μου, με ποιό να ξεκινήσω;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.