Looking For Anything Specific?

Header Ads

Η συγγραφική μου πορεία. Small talk με την Ευαγγελία Ευσταθίου.



Μικρό παιδί ήμουν ακόμη όταν ανακάλυψα την αγάπη, που αργότερα εξελίχθηκε σε λατρεία, για το γράψιμο. Αφορμή, ο δανεισμός ενός βιβλίου από τη σχολική βιβλιοθήκη του οποίου οπωσδήποτε ήθελα να αλλάξω την πλοκή και αιτία, η ακατανίκητη εσωτερική μου ανάγκη να εξωτερικευτώ μέσω τον πιο ασφαλή για μένα τρόπο εξωτερίκευσης, που είναι η μυθοπλασία.  


Τα χρόνια πέρασαν και το μικρό κορίτσι μεγάλωσε χωρίς να εγκαταλείψει πότε τους φανταστικούς της κόσμους. Μικρά διαλείμματα έκανε μόνο καθοδηγημένα από τις απαιτήσεις της ζωής που πότε την προσγείωναν και πότε της επέτρεπαν να ταξιδεύει με τα φτερά της φαντασίας της.

Όλες οι ιστορίες που γράφτηκαν τότε παρέμειναν και  θα παραμείνουν στα συρτάρια μου. Το αναγνωστικό κοινό με γνώρισε με αυτό που τότε θεωρούσα ότι μπορούσε να διαβαστεί δίχως να απορριφθεί με συνοπτικές διαδικασίες και έτσι άνοιξε ο κύκλος των βιβλίων που γνωρίσατε κι ελπίζω να γνωρίσετε στο μέλλον.

Σήμερα η συγγραφή εξακολουθεί να είναι για μένα ό,τι ήταν από την αρχή : ακατανίκητη ανάγκη και πνοή ζωής. Τα προσωπικά μου θεμέλια αλλά και τα αόρατα φτερά μου για να ταξιδεύω στον κόσμο. Είναι συνυφασμένη με την ψυχή μου και με ορίζει ως ύπαρξη.

Γιατί όπως είπα και σε κάποιο εισαγωγικό μου σημείωμα, δεν ζω για να γράφω αλλά ζω γράφοντας.
Σας ευχαριστώ πολύ,

Με εκτίμηση,


evadalia@yahoo.gr

όχθες και κύματα.png

Το τελευταίο της μυθιστόρημα "Όχθες και κύματα" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Λιβάνη και ήδη γνωρίζει μεγάλη επιτυχία, ενώ στα socail media την ακολουθούν πολλοί fans!
Η Ευαγγελία Ευσταθίου γεννήθηκε και µεγάλωσε στον Πειραιά.

Σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τµήµα Δηµοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστηµίου Αθηνών και εργάζεται ως δασκάλα στη δηµόσια εκπαίδευση τα τελευταία δεκαεφτά χρόνια. Ξεκίνησε να γράφει από µικρή ηλικία, στην αρχή παραµύθια και στη συνέχεια διηγήµατα.

Ασχολείται επίσης µε τη ζωγραφική και τις κατασκευές από φυσικά υλικά. Μιλάει αγγλικά και ιταλικά.

Είναι παντρεµένη και έχει µία κόρη και έναν γιο.

Από τις Εκδόσεις Λιβάνη κυκλοφορούν επίσης τα βιβλία της Προσωπικές Στιγµές, Πέτρινοι Κύκνοι, Μ’ Άλλα Λόγια Σ’ Αγαπώ, Αν τον Άνεµο Ρωτήσεις, Μετά την Καταιγίδα, Το Γυάλινο Ρόδο, Βαθύ, Βελούδινο Σκοτάδι, Ψίθυροι στις Φλόγες, Οι Δεσμώτες των Σκιών και Πριν Χαθεί η Νύχτα.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια