Looking For Anything Specific?

Header Ads

"Ευτυχώς που σ' έχω φίλη μου", της Έλκε Νάτερς


Η ζωή είναι ένα ποδήλατο. Με ανηφόρες, κατηφόρες, λακκούβες... Πραγματικά! Όταν όμως έχεις Φίλη δίπλα σου, το ποδήλατο είναι ροζ, με λουλούδια, πάντα ευθεία και μοιάζει με μια υπέροχη βόλτα στην εξοχή ή δίπλα στην θάλασσα στην περίπτωσή μου! Ένα βιβλίο από την Φίλη μου, για την ονομαστική μου εορτή, που δεν θα μπορούσε να ήταν κάτι άλλο!


Το "Ευτυχώς που σ' έχω φίλη μου" είναι το πρώτο μυθιστόρημα της Έλκε Νάτερς. Η ίδια γεννήθηκε στο Μόναχο. Το μυθιστόρημα αυτό έχει να κάνει με δύο φίλες. Δεν έχουν πάρει ποτέ ηρωικές αποφάσεις.

Δεν κρύβουν τις αδυναμίες τους.

Ερωτεύονται, χαίρονται, απογοητεύονται και ξεκινούν πάλι από την αρχή, πότε με θάρρος και πότε με φόβο.

Είναι διαφορετικές. Καθεμιά ζει τη ζωή της, την ανηφόρα της.

Κι όμως... πόσες φορές δεν είμαι η μία στην άλλη: Ευτυχώς που σ' έχω φίλη μου.



Για το βιβλίο είπαν:

"Ένα μικρό, δηλητηριώδες μυθιστόρημα που αποδεικνύει ότι η νέα γερμανική λογοτεχνία δεν έχει χάσει την επαφή με την πραγματικότητα."

Tobias Heyl, Falter

"Μέσα σε απλές στιγμές παρουσιάζονται όλα όσα είναι σημαντικά στη ζωή. Η φιλία, η ελπίδα, τα όνειρα. Διαβάστε το!"

Weltwoche

"Μέσα από τον στενό κόσμο της καθημερινότητας και την έξυπνη, διηγηματική οικονομία, η Έλκε Νάτερς πετυχαίνει το ιδεατό, το μεγαλύτερο αισθητικό όφελος. Σε καμίας περίπτωση δεν πρόκειται για κλασικό φεμινισμό, αλλά για μια βαθύτερη γυναικεία αυτογνωσία."

Martin Krumbholz, Neue Zurcher Zeitung



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια